Odpowiedzi

2009-10-07T16:07:41+02:00
Ogłoszenie
Zaginą chłopiec, mały, średniego wzrostu.
Kto go widział lub kto cokolwiek wie proszę o skontaktowanie się ze mną nr. 9927248. Wyznaczona jest nagroda
Rodzice chłopca.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T16:09:28+02:00
ZAGINĄŁ MICHAŚ ! ! !
Dnia 01.01.2000r. ok godz 17.20 w okolicach Parku (nazwa:)) zaginą mały chlopiec. Niskiego wzrostu, ciemne oczy, ciemna karnacja, czarne włosy. Ubrany byl w białą koszulkę i zielone spodenki. Miał też charakterystyczne żółte, sportowe buty.
Jeżeli ktoś z państwa widział chłopca podobnego do tego z opisu bardzo prosze o kontakt! tel. 500 111 222
3 4 3