Podane iloczyny potęg wyraź w postaci potęgi iloczynu i oblicz je:
a) 2 do 4 *3 do 4
b) (-1) do 3 *2 do 3
c) (3/4) do 2 *(8/9) do 2
d) 0.2 do 2 *10 do 2
e)(2/3) do 2 *(-9) do 2
f) (-3) do 3 *(1/3) do 3 *2 do 3
g) 0.04 do 5 *25 do 5
h 0.6 do 4 *o.5 do 4
i) 0.002 do 6 *50

2

Odpowiedzi

2010-02-03T19:35:18+01:00
A) 6 do 4
b) (-2)do3
c)(2/3) do 2
d) 4 do 2
e) (-6) do 2
f) (-2) do 3
g) 1 do 5
h) 0,3 do 4
i) 32 * 10 do (-12)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:44:55+01:00
A 32*243= 7776
b -1*8= -8
c 9/16*64/81= 4/1*1/9= 4*1/9=4/9
d 0,04*100=4
e 4/9*(-81) 4*-9= -36
f -27*1/27*8= 8
g0,000001024* 97656225= 10
h 0,1296*0,0625= 0,0081
i 0,00000000000064* 50=0,000000000032