Odpowiedzi

2010-02-03T19:24:15+01:00
- ochrona (chroni przed drobnoustrojami wnętrze, uszkodzeniami, promieniowaniem itp.itd.)
- kształt (utrzymuje kształt człowieka)
- termoregulacja (pot)
- unerwienie (odczuwanie dotyku)

pomaga w utrzymaniu stałej temperatury ciała


Aha.. 5... to może
- gospodarka wodnomineralna (wydzielanie potu[wody])
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:24:35+01:00
-pomaga w utrzymaniu stałej temperatury ciała
- ochrona (chroni przed drobnoustrojami wnętrze, uszkodzeniami, promieniowaniem itp.itd.)
- kształt (utrzymuje kształt człowieka)
- termoregulacja (pot)
- unerwienie (odczuwanie dotyku)

Przepraszam , wlasnie widze ze kolezanka wyzej to samo zrobila ale nie tak dobrze :)
1 1 1
2010-02-03T19:25:49+01:00
1.chroni przed utratą ciepła
2.chroni przed czynnikami środowiska zewnętrznego
3.uczestniczy w procesie termoregulacji
4.pełni funkcje bariery obronnej
5. Uczestniczy w wymianie gazowej