Odpowiedzi

2010-02-03T19:24:15+01:00
NWD liczb 120, 36 i 24 = 12

120:12 = 10
36:12 = 3
24:12 = 2

Wujek przygotowal 12 jednakowych paczek ktore zawieraly 10 mandarynek 3 batony i 2 czekolady
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:26:47+01:00
Mógł przygotować 12 jednakowych paczek, bo:
120, 36 i 24 - są to liczby podzielne przez 12 (największy wspólny dzielnik)
(chyba takie uzasadnienie może być;))
Każda paczka zawierałaby:
10 mandarynek (120:12=10)
3 batonów (36:12=3)
2 czekolady (24:12=2)
10 4 10