Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:36:41+01:00
Zacznij od znaku krzyża, a potem możesz tak:
panie Boże, wraz z zebranymi, pragnę podziękować Ci za to, że jesteśmy tu wszyscy razem. Miej Nas w swojej opiece, pomóż nam w nauce. Dodaj sił księdzu (katechecie) byś mógł przez niego przekazywać nam swoje nauki. Amen
2010-02-03T21:11:56+01:00
Modlitwa Za Zmarłych
Matko Boża,prosimy cię wstawiennictwo
Boga dla wszystkich zmarłych z mojej rodziny,aby
Dostąpili bram Niebios.
Amen