Wypisz po polsku i po nimiecku sporty w ktorych jest ruch typu skakanie na bangee, jazda na łyżwach, szermierka itd i passywne czyli np. kra w szachy, czytanie ksaizek, gra w karty itd prosze o szybka odpowiedz ;p
z gory dzieki
najwiecej- najlepsza odpowiedz ; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:32:27+01:00
Speedway - Rennen - wyscigi na motorach
Windsurfing-serfing
Reiten -jazda na koniach
Autorennen-Formuła 1 (F1)
Fechten-szermierka
Gehen-chodzenie (Robert Korzeniowski to jego dyscyplina)
Laufen- kajakarstwo
Radsport-kolarstwo
Segen- żegalrstwo
Skispringen-skoki narciarskie
Snowboard-snołbord
Ski alpin-zjazd narciarskie
Rodeln-Saneczkarstwo
Hanball-pilka reczna
Basketball-koszykówka
Volleyball-siatkowka
Tennis-tenis
Schwimmen- pływanie
Badminton-babigton
Judo-Judo
Boxen-Box
Eishockey-hokej na lodzie
KugelstoBen-pchniecie kulą
Speerwurf-rzut oszczepem
Weitsprung-skok w dal

Myśle,że pomogłem
2010-02-03T19:41:16+01:00
Jazda na nartach ,Skifahren
jazda na łyżwach,Schlittschuhlaufen
piłka nożna,Fußball, ,
, piłka ręczna,Handball
siatkówka, Volleyball,
skakanie na bungee,Bungee-Jumping, ,
Skok o tyczce,Stabhochsprung
bieg na dystans,die Distanz laufen,
skok przez kozła,springen über eine Ziege
, czytanie książki,, Bücher lesen,,
gra w szachy, Schach spielen
malowanie obrazu,ein Bild zu malen,
windsurfing, Windsurfen,
akrobacja,Akrobatik, ,
pisanie książki,ein Buch zu schreiben
jazda konna,reiten Reiten,
łucznictwo, Bogenschießen
strzelectwo,Schießen,
, kolarstwo,, Radfahren
judo,Judo
, boks, , Boxen
zapasy, Ringen,
szermierka, Fechten,
, kajakarstwo , Kanu,
, tenis ziemny,Tennis,
, tenis stołowy,Tischtennis,
, rugby , Rugby,
, koszykówka,Basketball,
, hokej,Hockey,
alpinizm ,Klettern,
, golf ,Golf,
, karate,Karate,
lotniarstwo ,Drachenfliegen,
, spadochroniarstwo, Fallschirmspringen
rajdy samochodowe, Autorennen,
, nurkowanie, , Tauchen,
gotowanie, Kochen,
żeglarstwo Segeln,
, lekkoatletyka,Leichtathletik ,
pięciobój, Fünfkampf,

:)