Odpowiedzi

2010-02-03T19:26:38+01:00
Początek:
Duchu świety, który oświecasz serca i umysły nasze, dodaj nam ochoty i zdolnośći, aby ta nauka była dla nas pożytkiem doczesnym i wiecznym. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen
koniec:
Dzięki Ci Boże, za światłość tej nauki, prawgiemy, abyśmy nią oświeceni, mogli Cię zawsze wielbić i wolę twą wypełniać na wieki. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen
66 3 66
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:29:59+01:00
Modlitwa na początek lekcji religii:
Duchu Święty, który oświecasz serca i umysły nasze.dodaj nam ochoty i zdolności, aby ta nauka była dla nas porzytkiem doczesnym i wiecznym, przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

Modlitwa na koniec lekcji religii:
Dzięki Ci Boże, za światło tej nauki. Pragniemy, abyśmy nią oswieceni mogli Cię zawsze wielbić i wolę Twoją wypełniać na wieki. Przez Chrystusa, Pana naszego.Amen.
34 4 34