Odpowiedzi

2010-02-03T19:26:02+01:00
150 000 000 km / 300000km/s = 500s
500s = 8min 20s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:28:51+01:00
Fizyka, moje ćwiczenia.
Słońce 150 000 000km = 150 000 000 000m
światło 300 000 000 m/s
Obliczenia:
150 000 000 000m : 300 000 000 m/s = 1500 : 3 = 500 sekund
500s : 60 = 8,5 czyli 8 minut i 20 sekund
  • zAo
  • Początkujący
2010-02-03T19:30:08+01:00
300 000 km/s= 300 000 000m/s
150 000 000km= 150 000 000 000m

v=s/t
t=s/v
t= 150 000 000 000m/300 000 000m/s = 500s
500s/60=8,2 min