Odpowiedzi

2010-02-03T19:29:13+01:00
Panie Boze dziekuje Ci za dar jakim mnie obdarzyles. Dzieki dobremu słuchowi muzycznemu i wyczuciu rytmu moge grac na flecie.
sprawia mi to ogromna radosc. Jednoczesnie poszerzams woje horyzonty gra ktora sprawia mi radosc i satysfakcje.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:31:11+01:00
Panie Boże, z całego serca pragnę Ci podziękować, za talent, który otrzymałam od Ciebie.
Dzięki mojej muzyce, wydobywającej się z klarnetu, widziałam łzy wzruszenia i szczęście w oczach mojego dziadka.
Dzięki tyej zdolności, mogę uszczęśliwiać ludzi, sprawiać, że na chwilę zapomną o kłopotach...
2 4 2
2010-02-03T19:32:29+01:00
Panie Boże dziękuje Ci za moje talenty. Są nimi m.i. gra na flecie. Nie wiem jak mogę Ci się odwdzięczyć równie dobrze. Postaram się przestrzegać zasady religii. A także będę modlić się i chodzić do Kościoła Świętego.
2 3 2