Po dwa przykłady napisz rośliny po dwa przykłady :
będących źródłem pożywienia człowieka
będących źródłem do wyrobu odzieży
będących źródłem do wyrobu leków
hodowlanych w parkach i ogrodach
hodowlanych w doniczkach.
I jeszcze napiszcie na wszystkie pytania ba inaczej SPAM proszę bo jutro muszę mieć to odrobione w szkole

2

Odpowiedzi

2010-02-03T19:31:14+01:00
Mięta tymianek
len długie bambusy
mniszek lekarski mięta
róża tulipan
pelargonia paprotka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:32:30+01:00
Pożywienie: słonecznik, rzepak, buraki etc.
Odzież: len, bawełna, jedwab
Leki: nagietek, lipa, skrzyp polny
Ogrody: sosna, lipa
Doniczki: paproć, aloes
1 4 1