Odpowiedzi

2010-02-03T19:31:22+01:00
Z miłą chęcią pragniemy zaprosić wszystkich dzieci z mojej klasy na ognisko , które odbędzie się 5.1.10 o godzinie 14:00 na ternie naszej szkoły . Rada Uczniowska
7 3 7
2010-02-03T19:33:42+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam na ognisko z okazji POŻEGNANIA WAKACJI które odbędzie się na terenie naszej szkoły (możesz wpisać swoją)
w dniu 20 sierpnia 2010 roku o godznie 15.00. Przewidziane gry i zabawy dla osób w każdym wieku.
Serdecznie zapraszam.
Podpis
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:33:46+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich kolegów i koleżanek z mojej klasy na ognisko domowe które odbędzie sie 25.04.2010r. w moim domu na ul . Kwiatowej 75. Ognisko rozpoczyna sie o godzinie 15.00. Zapraszam wszystkich są przewidziale wiele atrakcji takich jak np. pieczenie kiełbasek , śpiewanie piosenek przy ognisku . Serdecznie Zapraszam . Z poważaniem Marcin Kwiat .
5 4 5