Napisz krótki teks o wybranej dyscyplinie sportu. Zastosuj w nim 5 spośród podanych przysłówków:


szybko daleko wysoko niebezpiecznie dawno ostatnio blisko bardzo długo wytrwale cierpliwie


Na jutro pls szybko. Zgóry thx ;););):):);):):)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:32:46+01:00
Moją ulubioną dyscypliną sportową jest lekkoatletyka. Szczególnie lubię skakać w dal - BARDZO DALEKO. żeby się tego nauczyć, musiałam DŁUGO i WYTRWALE trenować. Jednak od treningu jest już BLISKO do sukcesu.
2010-02-03T19:35:23+01:00
Opisywaną przeze mnie dyscypliną sportu będzie skok w dal. Na początku musimy szybko przebiec odcinek drogi, który pomoże nam nabrać prędkości. Następnie musimy się mocno odbić sprzed linii, a następnie wysoko ugiąć kolana. Musimy również uważać na upadek po skoku, ponieważ może być ona bardzo niebezpieczny. Ostatnio ja i mój kolega ćwiczyliśmy skok w dal. Mój skok był bardzo długi, a Marcin wytrwale starał się uzyskać lepszy wynik od mojego.
1 5 1
2010-02-03T19:41:37+01:00
Mierz wysoko! To motto każdego koszykarza, który wytrwale dąży do osiągnięcia najwyższych wyników na boisku.
W koszykówce ważna jest nie tylko siła, ale też umiejętności, które pozwalają szybko rozwijać talent koszykarski.
Bardzo wyczerpujące są treningi kształtujące blisko 60 % osobowości koszykarza. Reszta to stosunek psychiczny i długo kreowane aspiracje.
1 5 1