Odpowiedzi

2010-02-03T19:37:46+01:00
-chca pomoc innym
-przynic sie do czegos dobrego
-,zrobic, sobie dobry uczynek
-miec wieksze doswiadczenie
-nie miec wyrzutow sumienia
-gdyby oni tez jej potzrebowali , to chcieli by ja dostac (pomoc)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:43:29+01:00
Ludzi skłania:
- troska o innych ludzi
- strach, że gdy oni znajdą się w podobnej sytuacji nikt im nie pomoże
- współczucie dla poszkodowanej osoby
4 2 4