Odpowiedzi

2010-02-03T19:37:49+01:00
Może być jak Adam musi rozwiązać zagadkę w której ktoś wylał wodę w ubikacji i musi dojść kto to zrobił
30 dni temu przerabiałam sztana z siódmej klasy i pani się nawet podobało

Pozdrawiam :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:41:56+01:00
Adam chciał dowiedzieć się, które z rodzeństwa zjadło jego lody. W tym celu uszykował miskę z wodą i każdemu z rodzeństwa kazał zamoczyć w niej ręce. Wiedział, że to, które zjadło lody nie zrobi tego, gdyż będzie się bało, że poprzez zamoczenie rąk, tajemnica się wyda.
1 5 1