Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:35:02+01:00
Panie Boże, dziękuję Ci za stworzenie tak pięknego świata. Wszystko to, co mnie otacza jest cudowne. Amen .

nie jest jakaś wybitna, ale choć trochę pomogłam, dodasz do swojej . :D
2 5 2
2010-02-03T19:36:14+01:00
Panie Boże wszechmogący dziękuję Ci za stworzenie świata i za jego piękno. Amen
1 5 1
2010-02-03T19:53:29+01:00
Boże dziękuje ci za cały piękny świat, za góry lasy rzeki morza.
Dziękuje za stworzeni ludzi za stworzeni mię i całej mojej rodziny.Dziękuje Boże za wszystko co nas otacza.
2 5 2