Za nieco ponad rok zdaję FCE.
W szkole właśnie zaczynamy zestaw FCE Result podręcznik + ćwiczenia.
W domu rozmawiam z ludźmi po angielsku na chatach, czytam czasami po angielsku, robie różne testy, dodatkowo przerabiam sama pomału książkę ,,Grammar&Vocabulary for FC" Luke Prodromou.

Czy z tymi książkami jestem w stanie za rok zdać FCE?

2

Odpowiedzi

2010-02-03T19:35:51+01:00
Moim zdaniem tak, moja siostra cioteczna zdała, chodź dużo nie robiła.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:36:43+01:00
Sadze ze tak jezeli nie masz wiekszych problemow z tymi testami itp. moj brat tez zdawal i bez problemu mu sie udalo