Proszę o pomoc bardzo ważne dam naj naj napiszcie mi tak jak się czyta też po angielsku proszę

his name is Corbin Bleu has short curly locks in his ears earrings srebne has two small brudkę the neck with a cross pendant with a yellow undershirt korolu in black and white stripes on the arms watch jeans and trouser belt

3

Odpowiedzi

2010-02-03T19:35:52+01:00
Jego imię jest Corbin Bleu ma krótkie kręcone zamki w uszach kolczyki srebne ma dwa małe brudkę szyi krzyż zawieszka z żółtego korolu podkoszulek czarno-białe paski na ręce zegarek i pasek do spodni jeans
2010-02-03T19:41:44+01:00
His nejm is Karbin blu hes szort carly luks in his jers irrings silwer has tu smal ... de nik wif e kros pendejt wif e jeloł anderszirt kolor in blek end wajt strips on de arms wocz dżins end trałzers belt...
to chyba o to chodzi:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:52:27+01:00
His nejm is Korbin Blu hes szort karly luks in his jers irings silwer hes tu smol... de nek łif a kros pendant łif e jeloł anderszert kaler in blak end łajt strips on de arms łocz dżins end trałzer belt.

Jednego słówk anie jestem pewna, a tak to powinno być dobrze bo mam korepetycje i 6 z ang.:)