Piotr, Paweł i Jan przygotowują się do balu karnawałowego. Dysponują trzema strojami: pirata, ducha i clowna po jednym dla każdego. Paweł mówi:"Jeśli Jan przebierze się za clowna, to ja ubiorę strój pirata, ale jeśli Jan przebierze się za pirata, to ja będę duchem". Piotr stwierdza: " Jeżeli Paweł nie przebierze się za clowna , to ja będę duchem". Jakie są przebrania każdego z nich ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:39:25+01:00
Piotr duch, paweł pirat, Jan clown
1 5 1
2010-02-03T19:40:44+01:00
Paweł- Pirat
Jan- Clown
Piotr- duch
1 5 1
2010-02-03T19:50:05+01:00
Piotr duch, paweł pirat, Jan clown
1 5 1