Przetłumaczcie to szybko :

1. Unser Lehrer fragh viel.
2. In Musik schreiben wir nur Noten.
3. Wir lernen nur Grammatik.
4. Der Chemielehrer ist sehr streng.
5. Wir habe 6 Stunden Englisch.
6. Unser Lehrer ist locker.
7. Meine Schule ist modern.
8. In Sport reiten wir oft.
9. Unsere Erdkundelehrerin ist witzig und lustig.

PROSZE SZYBKO I DOBRZE PRZETŁUMACZYĆ TO POWYŻEJ ^

3

Odpowiedzi

2010-02-03T19:37:49+01:00
1. Unser Lehrer fragh viel.
Nasz nauczyciel dużo pyta.
2. In Musik schreiben wir nur Noten.
Na lekcji muzyki tylko notujemy.
3. Wir lernen nur Grammatik.
Uczymy się tylko gramatyki.
4. Der Chemielehrer ist sehr strang.
Nauczyciel chemii jest bardzo surowy.
5. Wir habe 6 Stunden Englisch.
Mamy 6 godzin angielskiego.
6. Unser Lehrer ist locker.
Nasz nauczyciel jest na luzie.
7. Meine Schule ist modern.
Moja szkoła jest nowoczesna.
8. In Sport reiten wir oft.
Na lekcji WFu często jeździmy konno.
9. Unsere Erdkundelehrerin ist witzig und lustig.
Nasza nauczycielka geografii jest dowcipna i wesoła.
2010-02-03T19:38:27+01:00
1. Nasz nauczyciel dużo pyta.
2. Na muzyce piszemy tylko nuty.
3. Uczymy się tylko gramatyki.
4. Nauczyciel od chemii jest bardzo surowy.
5. Mamy 6 godzin angielskiego.
6. Nasz nauczyciel jest wyluzowany .
7. Moja szkoła jest nowoczesna.
8. Na wfie często jeździmy konno.
9. Nasza nauczycielka od geografii jest śmieszna.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:13:58+01:00
- Unser Lehrer fragt viel.
* Nasz nauczyciel pyta dużo.

- In Musik schreiben wir nur Noten.
* Na muzyce piszemy tylko nuty.

- Wir lernen nur Grammatik.
* Uczymy się tylko gramatyki.

- Der Chemielehrer ist sehr sträng.
* Nauczyciel z chemi jest bardzo surowy/ostry.

- Wir habe 6 Stunden Englisch.
* Mamy 6 godzin Angielskiego.

- Unser Lehrer ist locker.
Nasz nauczyciel jest na luzie.

- Meine Schule ist modern.
* Moja szkoła jest nowoczesna

- In Sport reiten wir oft.
* Na lekcji WFu często jeździmy konno.

- Unsere Erdkundelehrerin ist witzig und lustig.
* Nasza nauczycielka geogrefii jest zabawna.


Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)