Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:41:51+01:00
Straty:
-33mln ludności cywilnej
-Ogromne zniszczenia infrastruktury miast
-Promieniowanie po atakach atomowych
-Niemcy i Austria podzielone na cztery strefy okupacyjne: Brytyjska,Francuska,Amerykańska,Radziecka
-Rozwiązanie Włoskiej Republiki
-Zmiana granic państw w radzieckiej strefie wpływów
-Japonia traci swe zamorskie terytoria
2010-02-03T19:42:17+01:00
II wojna światowa zakończona kapitulacją przez wroga USA i sprzymierzeńca Niemiec Japonię. Kapitulowali on w 1945roku 2 września. Niemcy poddały się denazyfikacji, czyli zniszczeniu faszyzmu w ich kraju. Musieli również zapłacić za straty innym narodom, którym wyrządziły krzywdę.
Polska też zyskała wtedy Gdańsk i część Prus.
Ustalono jej granice na zachodzie, do Odry i Nysy
W II wojnie światowej zginęło ok. 50 ml ludzi, a około 35 ml zostało rannych
2010-02-03T19:42:49+01:00
W czasie trwania II wojny światowej zginęły ponad 72 miliony ludzi w czym 47 milionów cywili. Po stronie Aliantów zginęło 61 milionów, a po stronie państw Osi 11 milionów ludzi.