Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:37:53+01:00
Absolutyzm- król ma pełną władzę a społeczeństwo nie ma wpływu na rządy
1 5 1
2010-02-03T19:37:58+01:00
Monarchie absolutną obejmuje król i to on o podejmuje wszytskie decyzje w państwie
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:39:32+01:00
Na takich, ze król przewodniczył najważniejszym organom państwa i decydował o wojnach , prowadził też politykę zagraniczną.
1 5 1