Odpowiedzi

2010-02-03T19:39:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:43:21+01:00
Bab-el-Mandep Indyjskie/Czerwone Afryką a Półwyspem Arabskim

Beringa Arktyczne/Pacyfik Azją a Ameryką Północną.

Bosfor Czarne/Marmara Europę i Azję,

Dardanele Marmara/Egejskie Półwyspem Bałkańskim i półwyspem Azji Mniejszej

Gibraltarska Śródziemne/Atlantyk Półwysep Iberyjski od kontynentu afrykańskiego

Kaletańska Północne/Atlantyk Wielką Brytanią a Francją

1 5 1