Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:41:01+01:00
Koń klacz
świnia wieprz
jamnik bokser dog
hipopotam
wielbłąd
żyrafa
nosorożec
2010-02-03T19:42:07+01:00
Świnki:Swinia,wieprz
Psy: Jamnik, bokser,Dog
Konie:Zebra,koń, klacz
Hipopotam,nosorożec
2010-02-03T19:45:55+01:00
PSY-JAMNIK,BOKSER,DOG
PARZYSTOKOPYTNE-WIELBŁĄD,ŚWINIA,WIEPRZ,ŻYRAFA,HIPOPOTAM
NIEPARZYSTOKOPYTNE-NOSOROŻEC,KOŃ,KLACZ,ZEBRA,