A) Zredaguj życzenia imieninowe dla ulubionego sprawozdawcy sportowego lub prezentera radiowego , telewizyjnego.
B) Napisz ogłoszenie o wprowadzeniu w szkole dodatkowych zajęć sportowych . Podaj rodzaj zajęć , nazwij nadawce tekstu .


Proszę o szybką odpowiedź .. ; )))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:46:54+01:00
A)
Drogi Hubercie Urbański

Życzę Ci wszystkiego Najlepszego z okazji imienin dużo zdrowia, szczęścia pomyślności i czego sobie tylko życzysz...

podpis....

B) Drodzy Uczniowie!

W szkole zostały zorganizowane sks-y z siatkówki we wtorki o godzinie 14:25... zainteresowanych prosimy o przybycie

podpis....


Ps mam nadzieję że pomogłam ;)
15 3 15
2010-02-03T19:48:27+01:00
1) Życzenia
Pragnę życzyć (panu/pani wpisz komu) z całego serca,zdrowia,szczęścia, pomyślności i dalszych sukcesów zawodowych z okazji pańskich imienin. Wszystkiego najlepszego!
(podpis Twój)

2) Ogłoszenie!
W naszej szkole będą odbywać się dodatkowe zajęcia sportowe, tymi zajęciami będzie siatkówka, prowadzona przez p.Ewe Nowak(możesz wpisać inną osobę to jest przykład).Zajęcia te będą we wtorki o godz.15.00.Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Szkolny klup sportowy
69 4 69