Odpowiedzi

2010-02-03T19:43:12+01:00
Gdy jedziemy pociągiem musimy się zachować kulturalnie.
Gdy ktoś starsz człowiek nie ma miejsca trzeba ustąpić
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:48:58+01:00
1.Znajdż odpowiedni przedział i zajmij właściwe miejsce,zgodnie z miejscówkami na bilecie.
2.Trzymaj bilet na wierzchu ,wrazie kontroli będzie potrzebnu.
3.Nie zasypiaj,możesz paść ofiarą złodzieji.
4.Zachowuj czystość w przedziale i pociągu.
5.Gdy zauważysz coś niepokojącego ,zawiadom kierownika pociągu.
9 4 9