Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:04:41+01:00
2485 zwaitausendvierhundertfunfundachtzig
3931dreitausendnneunhunderteinsunddreiBig
4636 viertausendsechshundertsechsunddreiBig
9828 neuntausendachthundertachtundzwanzig
10772 zechntausendsiebenhundertzwaiundsiebzig
2010-02-03T21:26:58+01:00
2485. zweitausendvierhundertfunfundachtzig
3931. dreitausendneunhunderteinundreiBig
4636. viertausendsechshundertsechsunddreiBig
9828. neuntausendachthundertachtundzwanzig
10772. zehntausendsiebenhundertzweiundsiebzig
2010-02-03T22:03:38+01:00
2485. zweitausendvierhundertfunfundachtzig
3931. dreitausendneunhunderteinundreiBig
4636. viertausendsechshundertsechsunddreiBig
9828. neuntausendachthundertachtundzwanzig
10772. zehntausendsiebenhundertzweiundsiebzig