Odpowiedzi

2010-02-03T19:49:25+01:00
2 m = 20 dm
50 cm= 5 dm
6 dm

pomnożyć to = 600

600*2/3=400 dm3= 400 l = 4 hl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:52:28+01:00
A - długośc = 2 m = 20 dm
b - szerokość = 50 cm = 5 dm
h - wysokość = 6 dm
V - objętość = 20 razy 5 razy 6 = 600 dm³ = 600 l
2/3 razy 600 = 400l
400l = 4hl
2010-02-03T20:11:31+01:00
⅔×0,6m=0,4m inaczej jest to ułamek dwie piąte
v= 2m×0,5m×0,4m=0,4m³
1m³=1000l
0,4m³×1000=400l
1hl=100l
400l÷100=4hl
licze na najlepsze