Odpowiedzi

2010-02-03T19:47:30+01:00
1 ) romeo i julia
2)wierszu
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:49:31+01:00
1). Najsłynniejsze dramaty Szekspira to :
"Romeo i Julia", "Hamlet".

2). W utworze "Kruk i lis" Krasickiego bohaterowie zwierzęcy mają znaczenie alegoryczne tzn . są wyobraźniami ludzkich charakterów i zachowań .
2010-02-03T19:49:39+01:00
1 romeo i julia
2 bajkach
1 5 1