Odpowiedzi

2010-02-03T19:55:18+01:00
2.5m= 25dm

25(do kwadratu)=20(do kwadratu)+x(do kwadratu)
625=400+x(do kwadratu)
x(do kwadratu)=125
x=5√s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:55:38+01:00
A^+b^=c^
a=20dm=2m
b=?
c=2.5m
(2m)^+b^=(2.5m^)
4m^+b^=6.25m^
b^=6.25m^-4m^
b^=2.25m^
b= 1.5m

Z 2.25 trzeba wyciągnąć pierwiastek czyli wychodzi 1.5m
^ to znaczy do kwadratu
Mam nadzieję ze pomogłam
Proszę o pomoc w moim zadaniu
1 5 1