Odpowiedzi

2010-02-03T19:53:18+01:00
Ogłoszenie!!
Zachęcam do brania udziału w obozie przetrwania.Robimy tam wiele konkurenci i zawodów,znajdujemy nowych przyjaciół.Nigdy się nie nudzimy.Dużo wyzwań bieżemy w obozie przetrwania.
2 2 2
2010-02-03T19:53:38+01:00
Super obóz przetrwania.
Chciałbyś zobaczyć jak jest na obozie przetrwania
opowiadali Ci znajomi przyjedź będzie fajnie nauczymy nawet największego pieszczocha jak żyć.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:54:43+01:00
Uwaga!
W dniach 28.06.2010-8.07.2010 odbędzie się wycieczka szkolna na obóz przetrwania.Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.Naprawdę warto nauczymy się tam wielu rzeczy np. jak przetrwać w trudnej sytuacji,jak rozpalić ognisko itp.
Jeśli ktoś jest zainteresowany prosimy o zgłoszenie się do sekretariatu po uzyskanie dodatkowych informacji.
Dyrekcja Szkolna
4 4 4