Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T19:54:27+01:00
Idealny uczeń powinien :
1. Uczyć sie z lekcji na lekcje.
2. Byc zawsze przygotowanym
3. dostawac dobre oceny
4. starac sie
5.byc uprzejmym
6. brac aktywny udział w lekcji.
7. pomagac innym.
2 3 2
2010-02-03T19:55:36+01:00
Idealny uczeń:
sumienny
punktualny
mądry
zdolny
pracowity
pomagający innym
miły
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:56:17+01:00
Idealny uczeń:
1 nie spóźnia sie na lekcje
2zawsze ma odrobione zadanie domowe
3uwaza na lekcjach
4pomaga rowiesnikom w nauce
5nie je na lekcjiach
6odnosi sie z szacunkiem do nauczyciela
7zawsze jest przygotowany z 3 ostatnich lekcji
8zawsze wszystko rozumie
9nie gada na lekcjach
10chodzi do tablicy by rozwiazac zadanie
2 3 2