Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T19:57:45+01:00
10%,5%,20%,30%kwot:60zł,120zł,500zł

10% z 60zl = 6zł
5% z 60zł = 3zł
20% z 60zł = 12zł
3% z 60zł = 18zł

5% z 120 zł = 6zł
10% z 120zł = 12zł
20% z 120zł = 24zł
30 zł z 120 zł = 36zł

10% z 500zł = 50zł
5% z 500zł = 25zł
20% z 500zł = 100zł
30% z 500zł = 150zł
2010-02-03T20:00:44+01:00
60zł=66,63,72,78
120zł=132,126,144,156
500zł=550,525,600,650
po koleji 10,5,20,30 %
2010-02-03T20:04:16+01:00
10%,5%,20%,30%kwot:60zł,120zł,500zł

zaczne od kwoty 60zł

60* 10/100%=6zł
60*5/100%=3zł
60*20/100%=12zł
60*30/100%=18zł

kwota 120 zł

120zł*10/100%=12zł
120zł*5/100%=6zł
120zł*20/100%=24zł
120zł*30/100%=36zł

kwota 500zł

500zł*10/100%=50zł
500zł*5/100%=25zł
500zł*20/100%=100zł
500zł*30/100%=150zł


myślę że dobrze;)
pozdrawiam;D