Odpowiedzi

2010-02-03T19:58:58+01:00
Ponieważ pokarm roślinny nie zawiera tych substancji co zawiera pokarm mięsny.
2010-02-03T19:59:12+01:00
Ponieważ same produkty roślinne zawieraja duzo szkodliwych susstancji ale nie sa trujoce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:01:29+01:00
Stosowanie diety opartej wyłącznie na pokarmach pochodzenia roślinnego jest niezdrowe dla organizmu, ponieważ organizm potrzebuje białek pochodzenia zwierzęcego. Białko buduje mięśnie, zapewnia prawidłowe funkcjonowanie i chroni przed chorobami.