Odpowiedzi

2010-02-03T19:59:54+01:00
Praca fizyczna , praca umysłowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:03:06+01:00
CZŁOWIEK RÓŻNI SIĘ OD INNYCH ORGANIZMÓW NASTĘPUJĄCAYMI ASPEKTAMI:

-Zwierzęciem rządzi instynkt. Człowieka cechuje wyższy poziom intelektualny, wnętrze.
-Zwierzęta potrafią panować nad swoimi potrzebami i śmiem twierdzić, że niektóre gatunki są w tym od nas znacznie lepsze. Tyle tylko, że u nich odpowiadają za to prostsze mechanizmy.

-A nas wyróżnia właśnie to, że mamy bardzo skomplikowane głowy, zdolne do bardzo zaawansowanego myślenia abstrakcyjnego i poznawania. Bez szybkości, siły czy ostrych pazurów potrafimy dostosować się do niemal wszystkiego a ze sprawnymi rękami potrafimy też dostosowywać świat do siebie. Nikt w przyrodzie nie działa ten sposób w taki wielkim stopniu.

-Kluczowe jest jednak to, że los każdej jednostki oraz gatunku determinują, w większym stopniu niż geny, decyzje umysłu, wynikające z doświadczeń i myślenia abstrakcyjnego. Bez wątpienia właśnie to stawia nas na szczególnym miejscu w królestwie zwierząt.

-bardziej rozwinięty mózg
-zdolność mowy, komunikacji
1 4 1
2010-02-03T21:06:00+01:00
Człowiek myśli, mówi...