Odpowiedzi

2010-02-03T20:03:47+01:00
Zasady perspektywy linearnej jako pierwszy opracował w XV wieku architekt florencki Filippo Brunelleschi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:03:56+01:00
technika umożliwiająca przedstawianie rzeczywistości na płaskiej powierzchni, tak aby sprawiała wrażenie głębi. Zasady perspektywy linearnej jako pierwszy opracował w XV wieku architekt florencki Filippo Brunelleschi.
2010-02-03T20:04:37+01:00