Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:05:16+01:00
Ponieważ ich właściwość to m.in. niezwykła kruchliwość, nie są odporne na przetważanie ich, dlatego też trzeba postepować bardzo ostrożnie w ich przeróbce, szczególnie gdy sa malutkich rozmiarów
objętość bo są ciałami stałymi, maja wiązania w swoich czasteczkach nasycone
lepiej teraz?
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:05:19+01:00
Ciężko zmienić objętość kryształów, ponieważ cząsteczki ciał stałych są blisko siebie, czyli są nieściśliwe. :)
2 5 2
2010-02-03T20:06:16+01:00
Ponieważ ich atomy są trwale umiejscowione w sieci.
1 5 1