Napisz list oficjalny do lokalnej gazety. Poinformuj w nim o zbiórce książek do szkolnej biblioteki, prowadzonej przez uczniów Twojej szkoły wśród mieszkańców miasta. poproś redakcję o poparcie akcji i opisanie jej na łamach gazety.

Plissss.... Na jutro.... Daje najjjj..... Góra pół godz...

2

Odpowiedzi

2010-02-03T20:20:23+01:00
Drodzy redaktorzy Gazety !
Chcieliśmy zaprosić państwa do naszej szkoły na przeprowadzenie wywiadu z uczniami i mieszkańcami którzy przyłączyli się do wspólnego wsparcia i zebrali sporą ilość książek.
Państwa wizyta będzie dla nas Zaszczytem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:25:09+01:00
W Szkole Podstawowej w........... jest akcja, w ktorej mozna oddac uzywana ksiazke. Jesli Panstwo przyniosa do naszej bilioteki przekroczona ilosc ksiazek. Wtedy szkola dostanie dyplom za najbardziej zorganizowana. Ksiazki prosimy przynosic do 13.02.2010r. Z calej gminy beda przyjmowane ksiazki. Kazda osoba, ktora odda ksiazke dostanie mini prezent.

Z gory dziekuje S.P w...............