Wstaw w miejsca kropek odpowiednie wyrazy.

Oświecenie to prąd umysłowy, który zakładał iż życiem ludzkim powinien kierować ....... , a nie ....... i niewiedza. Oświecenie rozwinęło się we ....... i ........ W głoszeniu idei oświecenia wybitną rolę odegrali twórcy encyklopedi ....... i ....... oraz filozofie m. in ......., ......., ......., ........

3

Odpowiedzi

2010-02-03T20:07:58+01:00
1.Rozsądkiem
2. Głupotą
3. Włoszech
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:12:56+01:00
Oświecenie to prąd umysłowy, który zakładał iż życiem ludzkim powinien kierować rozum , a nie wiara i niewiedza. Oświecenie rozwinęło się we Francji i Anglii. W głoszeniu idei oświecenia wybitną rolę odegrali twórcy encyklopedii Denis Diderot i Jean Le Rond d'Alembert oraz filozofie m. in Monteskjusz, J.Rousseau, D.Rousseau, J.d’Alembert.
1 5 1
2010-02-03T20:18:08+01:00
Oświecenie to prąd umysłowy, który zakładał iż życiem ludzkim powinien kierować rozum , a nie głupota i niewiedza. Oświecenie rozwinęło się we 1688 i 1789 roku. W głoszeniu idei oświecenia wybitną rolę odegrali twórcy encyklopedii John Harris i François Rabelais. oraz filozofie m. in : François-Marie Arouet, zwany Voltaire, Paul d'Holbach, Denis Diderot, Jean Le Rond d'Alembert.





PS : Miałem to samo więc wiem. Czekam na najj xD