Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:10:36+01:00
1świadczy o tym czy roztwor przewodzi prad --- żarówKa
2 oranż... --- metyloWy
3 kwas....V --- Azotowy
4 ma symbol s --- Siarka
Papierek... (wskaźnik) --- uniwersalnY

dopasuj sobie tylko dobrze
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:10:38+01:00
1 w układzie okresowym oznaczona symbolem S
siar(K)a

2 może zostać wykonane w laboratorium
doś(W)iadczenie

3 najmniejsza cząstka materii
(A)tom

4 masa tego pierwiastka wynosi 75u
ar(S)en

5 H2O to cząstczka
wod(Y)

prosze naj
2010-02-03T20:17:27+01:00
1.Zastosowanie tlenu: przemysl,medycyna,spawanie i.....
Odp: odKryca
2.Wiązania chemiczne to wiązania kowalencyjne lub....
Odp: jonoWe
3.W skł.adzie powietrz jest: tlen, inne gazy oraz.....
Odp: Azot
4.1934r.-promieniotworczosc....
Odp: Sztuczne
5.Liczba atomowa to liczba protonów w jądrze.....?
Odp: atomowYm

Mam nadzieje ze pomoglam.