Odpowiedzi

2010-02-03T20:10:51+01:00
Złe strony:
1. Jest szkodliwa
2. Tworzy świat pozorów
3. Daje do popisu oszustom
4. Często oszukuje
5. Jest niepotrzebna
7. Przez nią lidzie tkwią w swiecie marzeń

Dobre strony:
1. Jest źródłem informacji o nowościach
3. Jest konieczna
4. promuje nowe produkty i technologie
5. Rozwija świat
6 2 6
2010-02-03T20:43:00+01:00
Dobre:
informuje nabywce o towarze
zacheca do kupna
przedstawia produkt
przedstawia zalety produktu
dostepna dla wszystkich osob

Wady:
klient nie zobaczy produktu na zywo
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:45:38+01:00
Reklama jest sztuczka aby wplywac na zachowanie czlowieka, na to co każdy z nas zjada, pokazuje nam nieprawdzia rzeczywistosc swiata.

Negatywne strony reklamy:
1. Koszt wyprodukowania jest dośc drogi
2. Reklama wywiera wpływ na pogląd czlowieka na świat poprzez wykorzywstywanie w niej idealnych modelek/idealnego domu/ (pokazywanie pieniedzy o ktore w dzisiejszych czasach cziezko( pisze np o reklamach "wyslij sms i wygraj 100tys zł".....)do ktorych ludzie chca sie upodobnic a wcale w rzeczywistosci to wszystko tak nie wyglada.
3. Zacheca do kupna rzeczy drogich i niepotrzebnych
4. Reklama wywiera głęboki wpływ na to, w jaki sposób ludzie patrzą na życie, na świat i na siebie samych.
5. Reklamuja rzeczy niezdrowe, wysokokaloryczne ktore zle wplywaja na nasze zdrowie, ale czlowiek chce ich sprobowac wiec je kupuje
6. Denerwuja podczas oglądania dobrego filmy:)
no i inne wymienione wyzej przez inna osobe..:)

Pozytywy reklamy:
1. Prezentuje wszelkie walory danego produktu
2. Reklamy potrafia byc zabawne i rozsmieszac czlowieka
3. prezentuje ludzią nowe towary ktore wchodza na rynek, ale takze nowe filmy ktore wchodza to kin tak wiec pokazuje nam pewna czesc kultury
4. moze rowniez uczyc, pokazywac zachowania ludzi w roznych sytuacjach... chodz nie zawsze do konca idealne
5. Pomaga w wyborze towarow....
15 3 15