Odpowiedzi

2010-02-03T20:13:54+01:00
-chory
-bałagan
-krzywy
-często
-brutalny
-interesownie
- arogancko
- mało interesująco
- wyjątkowy
- niesamowity
136 4 136
2010-02-03T20:15:24+01:00
Nieatrakcyjny -monotonny, mdły, nie interesujący pozbawiony wyrazu
nieporządek- bałagan, rozgardiaż
nierówny- szorstki, zgrubny
nierzadko- bardzo rzadko
niesubtelny- niedelikatny, oschły
-nieszlachetnie - podle sie zachować, nie honorowo
-nieuprzejmie - źle, niemiło
-nieatrakcyjny - szary
-niecodziennie - codziennie, zazwyczaj
-niezwykły - wyjątkowy, nadzywczajny
67 3 67
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:16:11+01:00
Niezdrów-chory
nieporządek-bałagan
nierówny-zmienny
-nierzadko-często
-niesubtelny-oschły
-nieszlachetnie-podstępny
-nieuprzejmie-arogancko
-nieatrakcyjny-paskudny
-niecodziennie-okazjonalnie
-niezwykły-nadzwyczajny
83 4 83