Odpowiedzi

2010-02-03T20:11:27+01:00
DZIĘKUJE CI PANIE ,ZA TEN PIĘKNY ŚWIAT !
1 5 1
2010-02-03T20:12:51+01:00
Panie Boże!
Ty jesteś naszym ojcem i stworzycielem. My ludzie z natury grzeszni nie doceniamy cię. A powinniśmy. Przecież to ty stworzyłeś świat i nas. Nieraz wyśmiewamy że ciebie nie ma lecz to nie prawda.
Wybacz nam grzesznikom brak szacunku do twego stworzenia...
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T23:04:45+01:00
Panie Boże
Z góry przepraszam za mój brak szacunku ponieważ popełniłam/popełniłem wiele krzywdy ludziom bądź zwierzętom.
Na pewno więcej tego nie zrobię oraz będę miał/miała szacunek do Ciebie Panie Boże i wszystkich stworzeń na świecie ,które ty stworzyłeś Panie.
5 3 5