A)x2-x dla x=7
b)a2-3a+1 dla a= -4
c)1+x(x+4) dla x= -11
d)x-2y dla x=1 i y = -1
e)2x2-y(x+1)dla x = -2 i y =5
f) (m+1)(n-2) dla m=2 i n=1

a) x2-to jes do potegi
b)x2 - to jest do potegi
e)2x2 to jest do potegi czyli x2

Dokladniej Jest To w KsiaŻce Matematyka 1 gim str 146 zad 3 prosze o szybkie roziwazanie Prosze Napisac dzialania

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:26:06+01:00
7 2-7=49-7=42
-8+12+1=21
1+x2+4x=1+-22-44=-21-44=-65
1-2*(-1)=1+2=3
2x2-yx-y=2*4+10-5=8+5=13
(m+1)(n-2)= 3*(-1)=-3*





2 2 2
2010-02-03T21:55:15+01:00
A)
x²-x dla x=7
7² - 7 = 49 - 7 = 42

b)
a²-3a+1 dla a= -4
(-4)² - 3 * (-4) + 1 = 16 + 12 + 1 = 29

c)
1+x(x+4) dla x= -11
1 + (-11) * (-11 + 4) = 1 + (-11) * (-7) = 1 + 77 = 78

d)
x-2y dla x=1 i y = -1
1 - 2 * (-1) = 1 + 2 = 3

e)
2²-y(x+1)dla x = -2 i y =5
4 - 5* (-2 + 1) = 4 - 5 * (-1) = 4 + 5 = 9

f)
(m+1)(n-2) dla m=2 i n=1
(2 + 1) * (1 - 2) = 3 * (-1) = -3
2 5 2