1. romb o polu 24cm² ma bok długości 6cm .Jaką wysokość ma ten romb?
2.Boki równoległoboku o polu 60cm² mają długości 15cm i 5 cm.Podaj długości obu wysokości tego równoległoboku.


PROSZĘ O OBLICZENIA!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-03T20:12:42+01:00
1. P = 24cm2
a = 6cm
P = a razy h
h = 24cm2:6=4cm
2. P=a*h
60cm²=15cm*h
h=60:15
h=4cm-jedna wysokość
P=a*h
60cm²=5:h
h=60:5
h=12cm-druga wysokość
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:14:12+01:00
1. P=24cm2
a=6cm
P=a*h
h=24cm2:6cm=4cm
2.p=60cm2
a=5cm
b=15cm
ha=60cm2:5cm2=12cm
hb=60cm2:15cm=4cm


8 4 8
2010-02-03T20:14:44+01:00
1. P=a×h
24cm²=6cm×h
h= 24cm²÷6cm
h=4cm

2. P=a×h
60cm²=15cm×h
h=60cm²÷15cm
h=4cm

60cm²=5cm×h
h=60cm²÷5cm
h=12cm
2 3 2