Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:13:28+01:00
Po upadku powstania styczniowego w II połowie XIX.w. zaborcy prowadzili politykę rabunkową, która w zaborze rosyjskim nazywała się rusyfikacją, a w zaborze pruskim germanizacją.
;***
88 2 88
2010-02-03T20:13:40+01:00
Po upadku powstania styczniowego w II połowie XIX wieku zaborcy prowadzili politykę bezwzględnego wynarodawiania, która w zaborze rosyjskim nazywała sie rusyfikacja a w zaborze pruskim germanizacja.
56 3 56
2010-02-03T20:17:18+01:00
Po upadku powstania styczniowego w 2 połowie 19wieku zaborcy prowadzili politykę wynarodowienia, która w zaborze rosyjskim nazywała sie rusyfikacja a w zaborze pruskim germanizacją
219 2 219