Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:23:59+01:00
A)
½x - 2y = 8
2x + 5y = 6
1/2x=8-2y
2x+5y=6
x=16-4y
2*(16-4y)+5y=6
32-8y+5y=6
-3y=-26
y=8 2/3
x=16-4y
x=16-34 2/3
x=-18 2/3

b)
3x + 4y = 1⅔
6x + 3y = 1¼
3x=1⅔ -4y
x=5/9-4/3y
6*(5/9-4/3y) +3y=1¼
10/3-8y+3y=1¼
-5y=1¼ - 10/3
-5y= -25/12
y=5/12
x=5/9-4/3y
x=5/9-4/3*5/12
x=0
daj naj;]
2010-02-03T20:24:48+01:00
A) 1/2 x - 2y =8
2x+5y =6

1/2 x = 8+ 2y x=16+4y

2*(16+4y) + 5 y = 6
32+13 y= 6
26=13 y
y=2
x=-2



b) 3x+4y=1 2/3
6x+3y = 1 1/4

3x= 1 2/3 - 4y x=5/9 - 4/3y

6*(5/9 - 4/3y) + 3y = 1 1/4
10/3 - 5y = 1 1/4
2 4/12 - 3/12 = 5y
2 1/12 = 5y
y= 2 1/12 : 5
y=5/12
x=0