Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:34:10+01:00
Jan Kowalski Miejscowość,04.02.2010r.
ul. Kwiatowa 5
00-420 Warszawa
tel. 503141285

Dyrektor
Teatru
w podaj miejscowość


Zwracam sie z uprzejmą prośba o wypożyczenie rekwizytów
do szkolnego przedstawienia pt:,, Stary człowiek i morze". Niestety nie możemy wystawić przedstawienia bez rekwizytów. Uczniowie byli by bardzo zawiedzeni nie mogąc pokazać tego przedstawienia pracując przy nim tak długo.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. I miejscowość musi być w prawym górnym rogu :P

Jan Kowalski

Wystarczy jak podasz swoje Imie i nazwisko, nazwe teatru i miejscowość pod Dyrektor i miejscowość skąd pochodzisz w prawym i lewym górnych rogach. ;p
Jeszcze podaj nazwe teatru okk i gotowe
23 3 23
2010-02-03T20:36:05+01:00
Witam nazywam sie..................W imieniu szkolnego kolka teatralnego bardzo prosze o wypozyczenie rekwizytow do przedstawienia pt.,,Stara przyjazn nie rdzewieje''. Jezeli Pan moze to prosimy o pomoc. rekwizyty beda potrzebne do dnia..................... W zamian za ta pomoc dostanie Pan dwa bilety na sztuke.

Z gory dziekuje Z powazaniem ................
18 3 18