Odpowiedzi

2010-02-03T20:19:59+01:00
M. kto?, co? - hrabia
D. kogo?, czego? - hrabiego
C. komu?, czemu? - hrabiemu
B. kogo?, co? - hrabiego
N. kim?, czym? - hrabią
M. o kim?, o czym? - o hrabim
W. O! - hrabio

M. kto?, co? - hrabia
D. Kogo?, czego? - hrabich
C. komu?, czemu? - hrabią
B. kogo?, co? - hrabich
N. kim?, czym? - hrabiami
M. o kim?, o czym? - o hrabiach
W. O! - hrabia
2010-02-03T20:23:52+01:00
M.hrabia
D.hrabiego
C.hrabiemu
B.hrabiego
N.[z] hrabią
MSC.[o] hrabim
W.Hrabio!

M.hrabia
D.hrabich
C.hrabiom
B.hrabich
N.[z] hrabiami
MSC.[o]hrabiach
W.hrabia!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T21:58:36+01:00
Mianownik. kto?, co? - hrabia
Dopełniacz. kogo?, czego? - hrabiego
Celownik. komu?, czemu? - hrabiemu
Biernik. kogo?, co? - hrabiego
Narzędnik. kim?, czym? - z hrabią
Miejscownik. o kim?, o czym? - o hrabim
Wołacz. O! - o hrabio !

Mianownik. kto?, co? - hrabia
Dopełniacz. Kogo?, czego? - hrabich
Celownik. komu?, czemu? - hrabiom
Biernik. kogo?, co? - hrabich
Narzędnik. kim?, czym? - z hrabiami
Miejscownik. o kim?, o czym? - o hrabiach
Wołacz. O! - o hrabia !