Odpowiedzi

2010-02-03T20:15:04+01:00
Spam to nieoczekiwana wiadomość wysyłana z wykradzionych adresów wysyłana masowo
2010-02-03T20:17:14+01:00
Spam ma wiele znaczeń:
- reklamy na poczcie elektronicznej powtarzające się
- pisanie cały czas tego samego zdania w niekończący się czas
- pisania w zdaniach zbyt dużo znaków np. "!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:18:45+01:00
Spam-to niezamówniony przez adresata e-mail zazwyczaj będący reklamą . Jest on wysyłany do wielu nadawców w celu odnalezienia potencjalnego klienta.