Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T20:18:17+01:00
Źródłem fal dźwiękowych są ciała drgające z określoną częstotliwością

Głos ludzki jest to wibracje, którą wytwarzają struny głosowe człowieka (dźwięki o określonej częstotliwości). Fałdy głosowe w połączeniu z m.in. zębami, językiem i ustami mogą wytworzyć szeroki zakres dźwięków, umożliwiając tym samym całkowitą zmianę znaczenia wypowiedzi poprzez zmianę tonu lub akcentowanie pojedynczych części słów (lub zdań i wypowiedzi)
2010-02-03T20:23:39+01:00
Źródła dźwięku to np. instrumenty (cząstki szarpniętej struny), wszystko to co wydaje głos.

Struny dźwiękowe u człowieka wibrują pod wpływem przechodzącego powietrza i wydają dźwięki. Mięśnie strun napinają się w różnym stopniu, co umożliwia wydawanie głosów o różnej wysokości.